Janevska: bashkëpunimi i mirë ndërmjet fakulteteve, kompanive dhe vendit e avancon arsimin dhe inkurajon inovacionet për zhvillim të qëndrueshëm
MASH krijon mundësi për zhvillim të vazhdueshëm profesional të mësimdhënësve me fokus në kompetencat digjitale
Rekomandime për përmirësimin e cilësisë së ajrit dhe trajtimin e ndotjes së ajrit në shkollat fillore dhe të mesme
Konkurs për ndarjen e 3 (tre) bursave për studime deridiplomike (të rregullta), studime te magjistraturës dhe doktoratës dhe specializime nga Qeveria e Republikës Popullore të Kinës
Bursa për studentë, persona të diplomuar dhe studiues në Republikën e Austrisë për vitin studimor 2026/2027
K O N K U R S PËR NDARJEN E BURSAVE PËR STUDIME AKADEMIKE TË CIKLIT TË TRETË NË VEND PËR VITIN AKADEMIK 2025/2026
K O N K U R S PËR NDARJEN E BURSAVE PËR STUDIME AKADEMIKE TË CIKLIT TË DYTË NË VEND PËR VITIN AKADEMIK 2025/2026
KONCEPTI ZHVILLIMOR për të krijuar një qendër rajonale të AFPsë në Maqedoninë e Veriut
Open Link HereProjekt Statuti i një Shkolle Fillore, në përputhje me Ligjin e ri për Arsimin Fillor dhe Ligjin për Mësuesit dhe Bashkëpunëtorët Profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme.
Open Link Here
MISJONI: Sigurimi i një procesi edukativo-arsimor cilësor, përmes zbatimit të metodave bashkëkohore të mësimdhënies, mendimit kritik dhe integrimit të teknologjisë informative dhe aftësive digjitale në mësim, mbështetje të autonomisë së nxënësit në procesin e përvetësimit të njohurive, aftësive dhe qëndrimeve për zbatimin e tyre praktik në kontekstin real të jetës, krijimi i një kulture të të mësuarit gjatë gjithë jetës, duke investuar njëkohësisht në zhvillimin e vazhdueshëm të veprimtarisë shkencore-kërkimore.
*Në këtë kontekst, termi “nxënës” nënkupton çdo pjesëmarrës në procesin edukativo-arsimor.
VIZIONI: Të kontribuojë në zhvillimin e vlerave arsimore evropiane përmes ofrimit të një arsimi gjithëpërfshirës, inkluziv dhe të integruar të fokusuar te “nxënësi”. Krijimi i një sistemi kombëtar arsimor konkurrues të bazuar në programe bashkëkohore që mundësojnë fitimin e njohurive, aftësive dhe kompetencave në përputhje me nevojat e një shoqërie demokratike dhe multikulturore, tregut të punës dhe sfidave të reja në ambientin shkencor-teknologjik global. Investimet në një sistem cilësor arsimor do të jenë themel për përshpejtimin e rritjes ekonomike dhe mbështetje për angazhimet në proceset kërkimore-shkencore dhe inovative.
*Në këtë kontekst, termi “nxënës” nënkupton çdo pjesëmarrës në procesin edukativo-arsimor.