Јаневска: науката се актуелизира како поле на делување, Владата ќе продолжи да ја зголемува поддршката за научниците и истражувачите
Во Скопје се одржува меѓународен студентски симпозиум посветен на предизвиците во новиот свет на дигиталната ера
Јаневска: новата Стратегија за образование ќе обезбеди континуитет на започнатите ефективни промени во ресорот
Јавен повик за доставување барања за одобрување учебник по странски јазик за II година гимназиско образование
Програма за стипендии Марија Склодовска - Кири (MSCFP) на Меѓународната агенција за атомска енергија (МААЕ)
Стипендии за извонредност на мексиканската влада за странци за академската 2025/2026 година
Предлог Статут на основно училиште, согласно новиот Закон за основното образование и Законот за наставниците и стручните соработници во основните и средните училишта
Open Link Here
МИСИЈА: Обезбедување квалитетен воспитно - образовен процес, преку примена на современи методи на учење, критичко размислување и интегрирање на информатичка технологија и дигитални вештини во наставата, поддршка на самостојноста на ученикот *, во процесот на стекнување на знаења, вештини и ставови, за нивна практична примена во реалниот животен контекст, креирање на култура на доживотно учење, воедно вложувајќи во континуиран развој на научно-истражувачката дејност
*Во овој контекст, под терминот „ученик“ се подразбира секој учесник во воспитно-образовниот процес.
ВИЗИЈА: Придонес во развивањето на европските образовни вредности преку обезбедување на сеопфатно, инклузивно и интегрирано образование насочено кон „ученикот“ * . Создавање на конкурентен национален образовен систем заснован на современи програми што овозможуваат стекнување со знаења, вештини и компетенции согласно потребите на демократското мултикултурно општество, пазарот на трудот и новите предизвици во глобалниот научно-технолошки амбиент. Инвестициите во квалитетен образовен систем ќе бидат основа за забрзувањето на темпото на економски раст и поддршка кон определбите за вклучување во научно – истражувачки и иновативни процеси.
*Во овој контекст, под терминот „ученик“ се подразбира секој учесник во воспитно-образовниот процес.