U promovua Udhëzuesi për inteligjencën аrtificiale, i dedikuar për mësimdhënësit, bashkëpunëtorët profesionalë dhe nxënësit
MASh: Shpërndarja e teksteve shkollore përfundon këto ditë, ditari elektronik funksionon pa probleme
Janevska: sistemi arsimor do të luajë rol kyç në realizimin e qëllimeve të Strategjisë për bashkëpunim me OBSH-në
Thirje publike për ndarjen e shpërblimeve në të holla për vendin e parë, të dytë ose të tretë të fituar në garë ndërkombëtare nga fusha e matematikës dhe shkencave natyrore
THIRRJE PUBLIKE Për realizimin e të drejtës për Subvencionimin e Racionit për Studentë për vitin akademik 2025/2026
Bursat e Ekselencës së Qeverisë Meksikane për të huajt për vitin akademik 2025/2026
Bursa për studime dhe kërkime, doktorature dhe postdoktorale në Zvicër për vitin akademik 2026-2027
Konkurs për ndarjen e bursave për nxënësit e rregullt të regjistruar në SHMSH “Gjimnazi Matematiko-Informatike” për vitin shkollor 2025/2026
KONCEPTI ZHVILLIMOR për të krijuar një qendër rajonale të AFPsë në Maqedoninë e Veriut
Open Link HereProjekt Statuti i një Shkolle Fillore, në përputhje me Ligjin e ri për Arsimin Fillor dhe Ligjin për Mësuesit dhe Bashkëpunëtorët Profesionalë në shkollat fillore dhe të mesme.
Open Link HereMISJONI: Sigurimi i një procesi edukativo-arsimor cilësor, përmes zbatimit të metodave bashkëkohore të mësimdhënies, mendimit kritik dhe integrimit të teknologjisë informative dhe aftësive digjitale në mësim, mbështetje të autonomisë së nxënësit në procesin e përvetësimit të njohurive, aftësive dhe qëndrimeve për zbatimin e tyre praktik në kontekstin real të jetës, krijimi i një kulture të të mësuarit gjatë gjithë jetës, duke investuar njëkohësisht në zhvillimin e vazhdueshëm të veprimtarisë shkencore-kërkimore.
*Në këtë kontekst, termi “nxënës” nënkupton çdo pjesëmarrës në procesin edukativo-arsimor.
VIZIONI: Të kontribuojë në zhvillimin e vlerave arsimore evropiane përmes ofrimit të një arsimi gjithëpërfshirës, inkluziv dhe të integruar të fokusuar te “nxënësi”. Krijimi i një sistemi kombëtar arsimor konkurrues të bazuar në programe bashkëkohore që mundësojnë fitimin e njohurive, aftësive dhe kompetencave në përputhje me nevojat e një shoqërie demokratike dhe multikulturore, tregut të punës dhe sfidave të reja në ambientin shkencor-teknologjik global. Investimet në një sistem cilësor arsimor do të jenë themel për përshpejtimin e rritjes ekonomike dhe mbështetje për angazhimet në proceset kërkimore-shkencore dhe inovative.
*Në këtë kontekst, termi “nxënës” nënkupton çdo pjesëmarrës në procesin edukativo-arsimor.