Më shumë se 200 kompani kanë marrë pjesë në realizimin e konceptit të arsimit dual , i cili këtë vit u zgjerua ndjeshëm duke përfshirë 44 shkolla të mesme profesionale në të cilat u hapën gjithsej 97 paralele duale ,për dallim nga viti i kaluar kur ishin vetëm 11 paralele , dhe në të cilat janë regjistruar rreth 1400 nxënës .
Kompanitë kanë për detyrë për të organizuar trajnime praktike për nxënësit edhe ate drejtpërdrejt në vend të punës, për të cilën duhet të sigurojnë kushte përkatëse - mjedisin e punës, pajisjet, mjetet dhe makinat dhe veçanërisht e rëndësishme – personi mentor i cili do t`i udhëheqë nxënësit gjatë procesit të punës në kompani.
Për këtë qëllim, në periudhën prej datës 16 - 18 shtator në Ohër u realizua trajnimi për trajnerët e personave-mentorë, të cilët duhet të përshpejtojnë procesin e certifikimit të mentorëve nga kompanitë, të cilat për momentin janë deficitarë. Trajnimi u realizua përmes projektit "Arsimi për punësim në Maqedoninë e Veriut" i cili financohet nga Ambasada Zvicerane në Shkup, dhe u realizua nga trajnerë me përvojë - përfaqësues të odave ,nga tre Qendrat Rajonale për Arsim profesional dhe Trajnim dhe këshilltarë nga Qendra për Arsimin Profesional dhe Trajnim, sipas Programit të zhvilluar për trajnimin e trajnerëve për mentorë.
Trajnerët e rinj të certifikuar të mentorëve nga kompanitë do të duhet të njohin personat e emëruar nga kompanitë me rregulloren e ligjit arsimor, mënyrën e komunikimit me pjesëmarrësit në proces, veçanërisht me nxënësit , përgatitja e planit për realizimin e trajnimit praktik i cili duhet të jetë në korrelacion me programin mësimor për kualifikimin e dhënë, dhe përcjelljen dhe vlerësimin e përparimit të nxënësve .
Mentorët nga kompanitë, më tej do të kenë rëndësi të jashtëzakonshme në edukimin e nxënësve dhe përgatitjen e tyre profesionale, gjegjësishtë në përvetësimin e aftësive praktike dhe kompetencave profesionale nga të cilat varet pjesëmarrja e suksesshme e të rinjve në tregun e punës.
Koncepti i arsimit dual është përmirësuar ndjeshëm këtë vit përmes dialogut "Mëso me mençuri , puno me profesionalizëm" përmes të cilit MASH-i së bashku me bashkësinë e biznesit, komunat dhe shkollat kanë krijuar një politikë të përbashkët të regjistrimit e cila i përshtatet të gjitha palëve të interesuara , dhe është e fokusuar veçanërisht në zhvillimin
dhe promovimin e arsimit të mesëm profesional. Rezultati nga ky aktivitet është numër i rritur i nxënësve të regjistruar në shkollat e mesme profesionale edhe ate për 6% më shumë se vitin e kaluar, gjë që është arsyeja për rritjen e nevojës për mentorë të nxënësve nëpër kompani, dhe për shkak të të cilave organizohen intensivisht trajnimet e caktuara.