Ministria e Arsimit dhe Shkencës e Republikës së Maqedonisë së Veriut

  / Lajme dhe Ngjarje / Janevska: Modeli i ri i gjithëpërfshirjes është në interes të fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore, nuk përjashton asnjë prej tyre

Janevska: Modeli i ri i gjithëpërfshirjes është në interes të fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore, nuk përjashton asnjë prej tyre

 

Janevska: Modeli i ri i gjithëpërfshirjes është në interes të fëmijëve me nevoja të veçanta arsimore, nuk përjashton asnjë prej tyre

 

Me ndryshimet në Ligjin për Arsimin Fillor, tentuam të zgjidhim në mënyrën më të mirë gjithpërfshirjen e nxënësve me vështirësi, ndërsa prindërit nuk duhet të shqetësohen, pasi ndryshimi i modelit po bëhet për të mirën e fëmijëve, theksoi ministrja e Arsimit dhe Shkencës, Vesna Janevska, në emisionin “Top Tema” në TV Telma.

 

“Tashmë një kohë më të gjatë, ekspertët thonë se gjithpërfshirja totale ka qenë projekt i dështuar, sepse një numër i madh i fëmijëve që kanë vështirësi më të mëdha ose kanë multi-hendikap, gjithpërfshirja totale i ka lënë ata në shtëpi, pa arsim fare. Ligji i ri ofron mundësinë që të gjithë fëmijët me nevoja të veçanta arsimore që mund të shkojnë në shkolla të rregullta, të shkojnë. Mirëpo, nëse disa fëmijë nuk arrijnë sukses në shkollat e rregullta, ekziston mundësia, me lejen e prindërve, por para së gjithash me lejen e Komisionit për vlerësimin e funksionalitetit, që ata të regjistrohen në qendrat burimore, ku ka shumë më tepër ekspertë dhe ku mund t’u kushtohet më shumë vëmendje”. Gjithashtu, ligji parashikon formimin e qendrave burimore komunale, të cilat aktualisht nuk i kemi”, sqaroi ministrja.

 

Janevska shtoi, nëse në të ardhmen rezulton se ky nuk është një zgjidhje e mirë, pasi rezulton se gjithëpërfshirja totale nuk është një zgjidhje e mirë, ligji mund të ndryshojë në çdo moment. “Por, nevojitet një periudhë e caktuar që të funksionojë, në mënyrë që të mund të bëhet një analizë se cila zgjidhje është më e mirë.

 

Ministrja njoftoi se sot në Kuvend u miratuan ligjet për arsimin fillor, për arsimin profesional dhe trajnim, për tekste shkollore, për arsimin e të rriturve dhe për kornizën kombëtare të kualifikimeve.

 

“Në ndryshimet dhe plotësimet e Ligjit për Arsimin Fillor, ne e zgjidhim problemin e ndarjes fizike ose segregimit të nxënësve, që ekziston sipas aktgjykimit të Gjykatës për të Drejtat e Njeriut në Strasburg, për nxënësit romë. Kam shpjeguar tashmë se shteti nuk bën segregim, por kjo është një mënyrë jetese e disa grupeve etnike, ku ata grupohen në lagje të caktuara. Por, pasi kemi një vendim që duhet të respektohet, kemi marrë masa të caktuara për formimin e balancuar të paraleleve, ndryshimin e rregullimit të rajoneve dhe diskriminimin pozitiv me investime në shkolla“, tha Janevska.

 

Për Ligjin e ri për Arsimin Profesional dhe Trajnim u shpreh se është i rëndësishëm sepse rregullon arsimin e dual dhe qendrat rajonale , përfshihen koordinatorë për bashkëpunim me komunitetin e biznesit dhe mentorët për mësim përmes punës.

 

Lidhur me vërejtjet për mospërmendjen e të gjitha bazave për diskriminim në ndryshimet e rregullores, Janevska sqaroi se si shtet kemi një ligj të fortë sistemik që i rendit të gjitha diskriminimet dhe mund t`i referohemi në çdo kohë.

 

Lajme dhe Ngjarje

Back to top
Close Offcanvas Sidebar