Ministria e Arsimit dhe Shkencës e Republikës së Maqedonisë së Veriut

  / Lajme dhe Ngjarje / Janevska: Inteligjenca artificiale më tepër nuk është koncept futuristik, do të futet në etapa në programet mësimore

Janevska: Inteligjenca artificiale më tepër nuk është koncept futuristik, do të futet në etapa në programet mësimore

 

Janevska: Inteligjenca artificiale më tepër nuk është koncept futuristik, do të futet në etapa në programet mësimore

 

Inteligjenca artificiale nuk trajtohet më si  koncept futuristik, por është realitet dhe ka zbatim  të gjërë në përditshmëri. Ne planifikojmë futjen e saj në etapa në programet mësimore,  ky është detyrim i yni me qëllim që të rinjtë përmes procesit formal të arsimit të njihen me përfitimet, por edhe me sfidat e përdorimit të saj.

Këtë e theksoi ministrja e Arsimit dhe Shkencës në debatin me titull “ A kemi ne kapacitet kombëtar për përshtatje të shpejtë të fuqisë punëtore ndaj sfidave të cilat i mbart inteligjenca artificiale?”, organizuar në kuadër të konferencës së 19-të vjetore të MASIT – Dhoma e Tregtisë për Teknologjitë e informatikës dhe komunikimit, e cila mbahet sot dhe nesër në Shkup

“Inteligjenca artificiale ka potencial të madh në fushën e arsimit. Ajo gjithashtu  mund të revolucionarizojë mënyrën se si mësohet dhe ligjërohet. Ajo mund të personalizojë arsimin, duke përshtatur përmbajtjen me nevojat individuale të secilit nxënës dhe stilet e të mësuarit. Kjo mund të shpie deri në rezultate më të mira mësimore”, tha Janevska, duke theksuar se është duke folur për inteligjencën artificiale e cila është në pajtueshmëri me parimet dhe normat etike dhe morale.

Duke u shprehur për dixhitalizimin e arsimit, ministrja tha se procesi tanimë ka filluar në të cilin vendi është prapa vendeve të BE-së ndërsa përpara në krahasim me vendet e rajonit. Gjitashtu ministrja theksoi se ministria është e fokusuar në dy aspekte – dixhitalizimin e mësimdhënies dhe dixhitalizimin e shërbimeve arsimore.

 “Dixhitalizim i mësimdhënies nënkupton pajisjen e shkollave me rrjet cilësor infrastrukturor të IT-së dhe pajisje  të IT-së, sigurimin e mjeteve dhe platformave dixhitale, teksteve shkollore të dixhitalizuara dhe të njëjta. Nga ana tjetër, tanimë ofrojmë shërbime digjitale për realizimin e disa të drejtave – regjistrim në klasën e parë dhe vitin e parë të arsimit të mesëm, aplikim për bursa, për akomodim në shkolla dhe konvikte për student, për racione të subvencionuara etj. “Në fazë të avancuar është edhe dixhitalizimi i shërbimeve të disa fakulteteve”,  u shpreh Janevska.

Ajo theksoi se vendi udhëhiqet sipas dokumenteve kombëtare, por edhe atyre ndërkombëtare, të tillë si për shembull Plani i Veprimit për Arsimin Dixhital.

Fokusi periudhën në vazhdim  është vendosur edhe masën e reformës për transformimin dixhital gjithëpërfshirës të arsimit, përmes së cilës është paraparë që deri në fund të vitit 2027 mbi 95% e mësimdhënësve të trajnohen në sferën e aftësive dixhitale”, shtoi ministrja.

Buxhetin të cilin do të marrë Ministria e Arsimit dhe Shkencës vitin e ardhshëm do të jetë 40 40 miliardë denarë, e cili është më së shumti deri tani. Sipas Janevskës, kjo do të thotë edhe më shumë para për digjitalizim, si dhe për mbështetjen e punës së punonjësve shkencoro- hulumtues, të cilët në të ardhmen presin që të merren më shumë në inovacione në fushën e inteligjencës artificiale.

Në debatin, krahas ministres Janevska, morën pjesë edhe ministri për Transformim Digjital Stefan Andonovski, kryetari dhe nënkryetarja  e MASIT-it - Ilija Gospodinov dhe Vesna Ivanoska, si dhe drejtori i aktivitetit të USAID-it për të rinjtë të cilët krijojnë mundësi aktive - Youth Actively Create Opportunities (YACO), Nebojsha Mojsoski. 

 

Lajme dhe Ngjarje

Back to top
Close Offcanvas Sidebar