Me realizimin e anketës ndërmjet mësimdhënësve dhe nxënësve nga viti i tretë dhe i katërt në shkollat e mesme- gjimnaz, Ministria e Arsimit dhe Shkencës dhe Byroja e Zhvillimit të Arsimit fillojnë procesin e avancimit të cilësisë së arsimit të mesëm-gjimnaz dhe harmonizimin e tij me standardet arsimore evropiane.
Prej më shumë se 20 vitesh, arsimi i mesëm - gjimnaz ka mbetur i pandryshuar ndërsa nevojat për t`iu përshtatur trendeve dhe standardeve globale, si dhe rrjedhat sociale janë të nevojshme. Në këtë drejtim, MASH-i dhe BZHA-ja përmes pyetësorëve anketues për kuadrin e mësimdhënësve dhe nxënësve të shkollave të mesme, - gjimnaz do të identifikojë sfidat aktuale, por edhe pikat e forta të sistemit ekzistues të arsimit të mesëm – gjimnaz.
Me zbatimin e reformës në gjimnaz hapen mundësi të shumta për përmirësimin e cilësisë së mësimdhënies dhe të mësuarit, sikurse për nxënësit poashtu edhe për mësimdhënësit.
Përfitimet e kësaj reforme do të përfshijnë harmonizimin më të suksesshëm të programeve mësimore me nevojat e shoqërisë bashkëkohore dhe tregut të punës, përmirësimin e të menduarit kritik dhe aftësive praktike të nxënësve si dhe përgatitjen më të mirë e tyre për arsimim të mëtejshëm apo angazhim në punë. Për mësimdhënësit reforma do të ofrojë mbështetje më të mirë për zhvillimin profesional dhe zhvillimin në karrierë, përfshirjen e metodologjive dhe mjeteve bashkëkohore të mësimdhënies, si dhe krijimin e mjedisit shkollor më ndërveprues dhe motivues.
Anketa do të realizohet në periudhën prej më 30 shtator deri më 4 tetor nga këshilltarët e Byrosë së Zhvillimit të Arsimit, ndërsa në anketë në çdo- Gjimnaz është e nevojshme të marrin pjesë të paktën 80% e mësimdhënësve dhe të gjithë nxënësit e vitit të tretë dhe të katërt.