Ministria e Arsimit dhe Shkencës e Republikës së Maqedonisë së Veriut

  / Lajme dhe Ngjarje / MASH: në vend të kritikave të pa baza është i nevojshëm kontribut konstruktiv në ndërtimin e sistemit arsimor cilësor

MASH: në vend të kritikave të pa baza është i nevojshëm kontribut konstruktiv në ndërtimin e sistemit arsimor cilësor

 

MASH: në vend të kritikave të pa baza është i nevojshëm kontribut konstruktiv  në ndërtimin e sistemit arsimor cilësor

 

 

Ministria e Arsimit dhe Shkencës Ju bën thirje të gjithë faktorëve shoqërorë që të mos përdorin ndikimin e tyre për cenimin e sistemit arsimor. Nuk është në favor të askujt nëse fëmijët, të rinjtë, mësimdhënësit dhe prindërit vazhdimisht i ekspozojn ndaj presioneve  publike, të motivuara nga interesa të ngushta partiake ose interesa të biznesit, gjoja me shqetësim të supozuar për cilësinë e arsimit. Ekziston dallim  i madh dhe i rëndësishëm  mes kritikës konstruktive dhe kryqëzimit të përditshëm të arsimit si fajtor për ambicje personale të paplotësuara. Tejkalimi i vazhdueshëm dhe i orkestruar i vijave të kuqe në arsim sjell pikë të lehta politike, por lë pasoja të vështira dhe afatgjate jo vetëm për njohuritë të cilat i fitojn nxënësit, por edhe sipas personaliteteve dhe sistemit të tyre të vlerave.

 

Filluam reformë thelbësore të sistemit të arsimit dhe shkencës, pasi në mënyrë strategjike konstatuam se sistemi i deritanishëm  nuk i jep rezultatet e dëshiruara. Një pjesë e madhe e kritikuesve aktualë në detyrë për gjithçka që po bëhet tani në arsim patën mundësinë në periudhën e kaluar të përmirësojnë arsimin.

Programet e reja dhe përmbajtja në mësimdhënie, në përgjithësi reforma, zhvillohet me respekt me të gjitha kërkesat ligjore dhe shoqërore , kjo  është pjesë e dokumenteve strategjike dhe kaloi nëpër debate dhe konsultime të gjera me të gjithë palët e interesuara Gjithçka që bëjmë është përgatitur me mbështetjen e organizatave dhe institucioneve ndërkombëtare siç janë Banka Botërore, USAID dhe UNICEF. Ndryshimet i pranojnë qasjet inovative në mësimdhënie dhe të mësuarit dhe bazohen në njohuri të reja për zhvillimin e arsimit cilësor bazuar në kompetenca.

 

Prandaj,  jashtëzakonisht është e papërgjegjshëme të fokusohemi në arsim pa parë progresin e përditshëm në përmirësimin e cilësisë dhe disponueshmërisë së sistemit edukativo-arsimor, pavarësisht se kemi punuar në kushte krize vitet e fundit. Ne i vendosim  gradualisht programet mësimore  dhe përmbajtjet e reja që i promovon  të menduarit kritik dhe kreativitetin. Për herë të parë, pas disa vitesh, Ministria financon kërkimin dhe inovacionin. Investimet në shkolla të reja dhe në infrastrukturë dhe pajisje të tjera – nuk kanë të ndalur. Kemi rritur pagat dhe benefitet e mësimdhënësve dhe profesorëve. Trajnimet janë pjesë e zhvillimit të karrierës së tyre.

Qëllimi ynë është krijimi i  arsimit  cilësor  fëmijëve dhe të rinjëve do t`u japë bazë në të cilin ata mund të përmirësojnë njohuritë dhe shkathtesitë sipas nevojave . Një numër i madh i profesonistëve të cilët tani më disa vite  punojnë në Ministrinë e Arsimit dhe Shkencës ndajnë  vizionin e tyre nëpër shkolla ​​ku çdo fëmijë mund të arrijë potencialin maksimal dhe punoj  realizimin e tyre, sipas praktikave më të mira.

 

Arsimi cilësor nuk arrihet brenda natës,arsimi ësht proces në të cilin  me kontributin e tyre janë inkorporuar të gjithë faktorët dashamirës.

 
Back to top
Close Offcanvas Sidebar