Ministrja e Arsimit dhe Shkencës Milla Carovska gjatë pjesëmarrjes së saj në Televizionin Tera, duke iu përgjigjur pyetjes se si do të zhvillohet mësimi me futjen e librave digjital në klasën e katërt, tha se mësimdhënësi do të vazhdojnë të luajnë rolin kryesor në mësimin e materialit , ndërsa tekstet shkollore dhe materialet tjera do të jenë mjet shtesë për të mësuar.
“Të mos harrojmë se burimi kryesor për informimin dhe marrjen e njohurive është mësimdhënësi. Nuk është tableti. Nuk është teksti shkollor. Nëse mësimdhënësi nxënësit i udhëzon drejt diturive, atëherë shumë shpejtë dhe më thjeshtë do t`i kuptojnë informacionet që u nevojiten. Gjithashtu ai duhet t`i orientojë ata se ku duhet të hulumtojnë, të kthehen në klasë dhe t`i diskutojnë informacionet që i kanë marrë nga tekstet shkollore digjitale, nga biblioteka në shkollë si dhe nga literatura që kanë në shtëpi të bisedojnë me prindërit e tyre dhe pastaj të kemi njohuri që janë përvetësuar dhe nuk është e nevojshme vetëm të riprodhojmë, por duhet t`i përdorim ato dituri. “Në atë të gjithë synojmë” theksoi Carovska.
Ministrja sqaroi se tekste shkollore të shtypura do të ketë nga klasa e parë deri në klasën e tretë. Lekturat dhe e gjithë literatura tjetër mbetet në formë të shtypur sepse nxënësi duhet të ndërtojë marrëdhënie ndaj librit dhe kjo është e rëndësishme për të mësuar leximin me kuptim. Ndërsa për klasat e larta do të ketë mundësi të shtypen tekstet shkollore por do të ketë edhe tekste digjitale që do të futen në faza, duke filluar nga klasa e katërt e më lartë.
“ Tekstet shkollore janë vetëm mjet për informim plotësues ose mjet për bartjen e diturive tek nxënësi,
Në tekstet shkollore të deritanishme keni të shkruar eksperiment nga kimia dhe duhet ta lexoni dhe kuptoni, por me tekstin shkollor digjital do të ofrojmë përmbajtje multimediale përmes së cilës nxënësit do të mund të shohin se si bëhet eksperimenti, i cili është i një niveli krejtësisht tjetër në pranimin dhe mbajtjen mend të informacionit ", u shpreh Carovska.
Njëkohësisht me procesin e digjitalizimit të teksteve shkollore MASH-i bënë furnizimin e kabineteve, vitrinave për shkencat natyrore sepse shumë e rëndësishme është që nxënësi të përfshihet në ndonjë eksperiment të caktuar ose në ndonjë hulumtim gjë që ata do t`i interesojë në një fushë të caktuar shkencore.